09171770630

تمامی دسته بندی ها

  • تمامی دسته بندی ها
  • لوازم جانبی
  • اسپیکر(speaker)
  • بک کاور
  • متفرقه
  • مونوپاد
  • هندز فری
  • پاوربانک (power bank)
  • ضد ضربه گلس
  • فلش
  • OTG & AUX
  • شارژر اورجینال ( Apple )
  • هاوربورد
  • یوویلز(UWhels)
  • موبایل
  • اپل (Apple)
  • لنوو (Lenovo)
  • سامسونگ (Samsung)
  • هواوی (Huawei)
  • سونی (Sony)
  • اچ تی سی (HTC)
  • ال جی (LG)
  • ایسوس (Asus)
  • مایکروسافت(Microsoft)
  • نوکیا (Nokia)
  • بلک بری (Blackberry)
  • تبلت
  • اپل (Apple)
  • سامسونگ (Samsung)
  • هواوی (Huawei)
  • لنوو (Lenovo)
  • ایسوس (Asus)
  • ساعت هوشمند
  • اپل (Apple)
  • سامسونگ (Samsung)

قوانین و مقررات



قوانین و مقررات استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی لایف دیجیت:

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات فروشگاه اینترنتی لایف دیجیت به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به فروشگاه لایف دیجیت و ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه قوانین و مقررات فروشگاه لایف دیجیت از سوی کاربر است.


قوانین عمومی:
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه لایف دیجیت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و خدمات فروشگاه  لایف دیجیت تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از فروشگاه به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر
مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات لایف دیجیت اقدام نماید


ارتباطات الکترونیکی
هنگامی که شما از سرویس ها و خدمات لایف دیجیت استفاده میکنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید میکنید و یا به لایف دیجیت ایمیل میزنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام میشود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه ها باشد، شما موافقت میکنید که لایف دیجیت به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین آدرس ایمیل و تلفن هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ های فروشگاه از طریق آنها صورت میگیرد.
جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویس های ویژه یا پروموشن ها‌، امکان دارد لایف دیجیت برای اعضای فروشگاه  ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک ها‌ نداشته باشند، میتوانند عضویت دریافت خبرنامه لایف دیجیت را در پروفایل خود لغوکنند.
توجه داشته باشید که 09178753856 تنها شماره‌ای است که لایف دیجیت از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال می‌کند. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان لایف دیجیت ، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام لایف دیجیت است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به lifedigit.ir@gmail.com  اطلاع دهید. همچنین این شماره‌ سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه لایف دیجیت را به اطلاع کاربران می‌رساند و روشن است که امکان دریافت پیام‌های شما از طریق آن وجود ندارد.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی
لایف دیجیت به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات فروشگاه استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
لایف دیجیت متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از فروشگاه را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از فروشگاه لایف دیجیت، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.
در صورت استفاده از هر یک از خدمات لایف دیجیت، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته ، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند. لایف دیجیت به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارشگذاری میدهد.- کلیه سفارش های ثبت شده در فروشگاه لایف دیجیت به وسیله ارسال پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار میگیرند. لایف دیجیت همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام میدهد. با وجود این ، در صورتی که موجودی محصولی در لایف دیجیت به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای لایف دیجیت محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند..
- در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
- لایف دیجیت مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش های ثبت شده قبل از توقف سفارشگیری، پردازش و ارسال میشود.

حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای لایف دیجیت محفوظ است .
- در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در فروشگاه لایف دیجیت ، حق لغو نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای لایف دیجیت محفوظ است .

لایف دیجیت در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز  مینماید و مشتری با ورود به فروشگاه لایف دیجیت میپذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
- کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

خسارت در هنگام حمل و نقل
لایف دیجیت همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، و تحویل به شرکت حمل و نقل و  ارسال شماره رهگیری  از طریق سرویس پیام کوتاه به مشتری به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و لایف دیجیت تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.
آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش لایف دیجیت اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش لایف دیجیت  ارسال شود.

نمایندگی
لایف دیجیت در هیچ نقطه‌ای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویس ها، تراکنشهای مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی پردازش میشود. لطفاً در
صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی لایف دیجیت اطلاع دهید.